Stem nu op uw favoriet voor The Hague Awards!

2 augustus

Stem nu op uw favoriet voor The Hague Awards!

Den Haag Marketing, The Hague Convention Bureau en WestHolland Foreign Investment Agency zetten Den Haag gedurende het hele jaar in binnen- en buitenland op de kaart, samen met lokale partners.

Om de Haagse economie nog verder te stimuleren en de werkgelegenheid te bevorden gaan zij nauw samenwerken onder de paraplu van The Hague & Partners. Om deze succesvolle samenwerking te vieren en innovatieve projecten en initiatieven van Haagse partners in de spotlights te zetten, organiseren de drie partijen gezamenlijk The Hague Awards.

Welk bedrijf verdient het om The Hague Awards 2017 te winnen voor zijn bijdrage aan de stad? Laat het ons weten door uw stem uit te brengen op een genomineerde in ieder van de drie categorieën: The Leisure, The Conference en The Business. Om meer te weten te komen over de voor deze prijs genomineerde bedrijven verwijzen we u naar onderstaande introducties. Het hele jaar door dragen onze partners bij aan de Haagse economie door innovatieve projecten en initiatieven te ontplooien. The Hague & Partners zet deze initiatieven graag in de spotlights en beloont partners voor hun bijdrage aan de economische spin-off in de stad. Dit gebeurt door gezamenlijk drie The Hague Awards uit te reiken: The Leisure Award, The Conference Award en The Business Award.

Stem nu op uw favoriet!

The Leisure

Mauritshuis
Bezoek Hare Koninklijke Hoogheid de Hertogin van Cambridge aan het Mauritshuis.

  • Overweldigende (inter)nationale media-aandacht.
  • Tentoonstelling Hollanders in huis. Vermeer en tijdgenoten uit de Britse Royal Collection was met 120.000 bezoekers een groot succes.
  • Haags icoon Meisje met de parel wereldwijd onder de aandacht.

Gemeentemuseum: Mondriaanjaar

  • 2017 is het honderd jaar geleden dat De Stijl is opgericht. Nederland viert dit met diverse tentoonstellingen en evenementen in het kader van ‘Mondriaan tot Dutch design. 100 jaar De Stijl’.
  • Den Haag voert de boventoon. Niet alleen met ’s werelds grootste Mondriaan-collectie in Gemeentemuseum Den Haag, maar vooral ook met de Mondriaan Citydressing, evenementen en kleine ondernemers die aanhaken, waardoor Den Haag dé Mondriaan stad is.

​Hop on Hop off tram
De tourist tram is de enige hop on hop off tram in Nederland, die zowel leuk is voor buitenlandse áls binnenlandse bezoekers. Naast zeven verschillende talen wordt ook het Haags aangeboden in de audiotour over de bezienswaardigheden langs de route. Het is een attractie waar iedere Hagenees trots op is en een mooi visitekaartje voor de stad.


The Conference

Madurodam: cegeka-dsa klantendag 2017
Cegeka-DSA was voor de nationale klantendag op zoek naar een centraal gelegen, inspirerende locatie voor een totaal vernieuwend relatie-evenement. De keuze viel op Madurodam! Het was dé perfecte locatie voor de klantendag vanwege de centrale ligging in de Randstad, de Nederlandse helden en hoogtepunten in het park waaraan je je evenement kunt linken én de indoor voetbalattractie Zo Groot Is Oranje.
Zo Groot Is Oranje is een indoor voetbalattractie waarin gasten ervaren hoe het Nederlands Elftal in 1988 de internationale kampioenstitel veroverde. Voormalig voetballer Hans van Breukelen was spreker op de klantendag van Cegeka-DSA. Zijn verhaal en de eventlocatie sloten naadloos op elkaar aan. Ook illusionist Victor Mids droeg zijn steentje bij tijdens het evenement. Met succes! Niet eerder waren er zo veel woningcorporaties en belangrijke stakeholders uit de vastgoedwereld op zo’n ludiek relatie-evenement aanwezig.

De Fokker Terminal: DNA Congres
Dit jaar stond De Nederlandse Associatie (DNA) open voor een vernieuwend concept voor haar jaarcongres. Na een locatiebezoek en een gesprek over de wensen heeft de Fokker Terminal een plan geschreven en een vloerontwerp gemaakt. Op basis hiervan heeft DNA besloten om het congres in 2017 in de Fokker Terminal in Den Haag te laten plaatsvinden. De DNA maakt ieder jaar zeer veel publiciteit voor het DNA Jaarcongres waardoor Den Haag dit jaar de leden en partners goed in beeld is komen te staan als congresstad. In dit specifieke geval, de Fokker Terminal, de Pier en het Kurhaus.

World Forum The Hague: Future Force Conference 2017
Bedreigingen in Nederland en de wereld worden steeds complexer. Militair optreden alleen is niet de oplossing. Maar wat dan wel? Op uitnodiging van het Ministerie van Defensie kwamen nationale en internationale experts en organisaties bijeen om daarover te praten op de Future Force Conference. Met de FFC heeft Den Haag zich als stad ook uitgebreid in de spotlights gezet in de nationale en internationale media. In diverse dagbladen (o.a. TROUW, De Volkskrant), op TV (o.a. NOS Journaal, Wakker Nederland), op de radio (o.a. BNR, Radio 1), maar vooral ook online: En werden er in totaal ruim 3200 posts op online en social media gezet.


The Business

Jacobs
Jacobs is één van de grootste en meest diverse aanbieders van professionele technische diensten wereldwijd. Jacobs zorgt voor groei en economische impact voor de stad Den Haag. Zo wil Jacobs de samenwerking met het hoger onderwijs in Den Haag intensiveren en het lokale talent benutten. Jacobs heeft zich gevestigd in het eerste pand in Nederland dat Leed Platinum certificatie voor duurzaamheid heeft behaald.

The Hague Tech
The Hague Tech is de internationale community in het hart van de stad waar talent, bedrijven, kennisinstellingen en overheden samenwerken, met als doel het toepassen van technologie om de samenleving verbeteren. The Hague Tech draagt bij aan economische groei en impact voor de stad, trekt andere bedrijvigheid aan en levert een bijdrage aan de ‘Next Economy/Global challenges’. The Hague Tech groeit inmiddels iedere maand met nieuwe leden. De centrale plek in het centrum van Den Haag voor vernieuwende technologie, en ze zijn pas begonnen!

UrbanFarmers
UrbanFarmers is de eerste en grootste stadsboerderij van Europa en biedt de bewoners van Den Haag een biologisch en gezond alternatief voor vis en groente. UrbanFarmers kwam veelvuldig in het nieuws, zowel in binnen-als buitenland en zette daarmee ook Den Haag vorig jaar internationaal op de kaart, ook als ‘impact city’. Daarnaast is UrbanFarmers in mum van tijd gegroeid tot een bedrijf met tien werknemers.

STEM NU

Stemmen kan tot vrijdag tot 11 augustus, dus wacht niet te lang. De winnaar per Award wordt voor 50% bepaald door uw stemmen en 50% door het oordeel van de jury. 

The Hague Awards is een initiatief van: Den Haag Marketing, The Hague Convention Bureau en WestHolland Foreign Investment Agency

 

 

Vraag, opmerking of suggestie?

Neem gerust contact met ons op.

Grote Marktstraat 43 C
2511 BH Den Haag
Telefoon: 06-21 17 52 31
E-mail: info@binnenstad-denhaag.nl

 

Nieuwsbrief

Social Media